T o r s d a g

2013-01-17 20:28:15 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag var dagen! Idag var dagen då jag bestämde mig för att inte ligga och titta på serier hela dagen.
Vid lunchtid mötte jag upp mina fina vänner på östra hamngatan för lunch på Göteborg wok. En underbar lunchbuffé med allt man kan önska sig, och lite till. Jag började med lite sushi, det är ju trots allt min favoritmat, för att sedan fortsätta med thai. Jag vågade mig inte riktigt på att välja rå mat som wokades framför ögonen på mig, jag kanske provar det nästa gång. Det blev mycket skaldjur för mig, krabbpremiär bland annat! Men också ruskigt mycket friterat. Det ingick glass-efterätt också, wiho!

När vi var (över-)mätta och belåtna styrde vi till en väldig stor och mysig godisaffär, men jag köpte inte ens en liten kola. Med inte gick jag godislös för det, för jag fick nämligen en kinderäggspresent av Josefin!

För att smälta maten tog jag sedan en promenad längs kajen i hamnen, tittade på havet och båtarna innan jag tog bussen till gymmet och sprang härligt superjobbiga intervaller. Bra dag!

 







                        

                        



 
Nu skall jag sätta mig ner och skriva personliga brev, och uppdatera mitt CV. Min plan är att ha sökt klart alla sommarjobb innan sista januari, och eftersom månadens sista vecka skall spenderas i Åre börjar det brinna i knutarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback