.. och så kom månaden då jag blev sådär sommarjobbig

2013-07-02 21:36:26 Allmänt
» Kommentarer(0) «


... först lite smått från helgen:
 




metade fiskar, åt jordgubbar, badade och gjorde andra sommarloviga saker (typ som att odla myggbett) på världens finaste holme.


Och nu... tänkte jag att ni skulle få hänga med mina fötter under mina första dagar för säsongen på mitt sommarjobb. Att fota fötter är bästa smygfotomotivet nämligen.



06:00 Frukost i någon form hamnar i magen.


06:51 Öppnar ytterdörren och möter en ganska fin morgon.

Färdmedel till jobbet kan variera beroende på vem man frågar. Frågar man mig så tar jag en röd cykel (annan färg går också bra), frågar man Johannes så tar han ungefär dubbelt så många hjul.
Sen jobbar jag till 16:00. 

Vad jag gör?
Exempelvis så rensar jag ett par hundra skötselgravar..


kör golfbil


vattnar

rensar ogräs



... och har rast!




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback