Spretigheter.

2013-07-28 12:03:06 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Men hej i sommarvärmen! jag och mamma har precis kommit hem efter en mil i den soligaste solen som denna sommar har skådat! Jag är nu en sommarlovsfirare igen, för nu har jag jobbat färdigt för säsongen på mitt jobb.

En god sak jag åt i veckan var denna pannkaka med keso, blåbär, hallon och annat bra.



När jag kom hem i fredags efter sista dagen skrubbade jag bort all smuts från kroppen, och när jag var helt ren firade vi med räkor. Bra fredag.



Idag fyller min moderliga stamcell år, och därför hade vi grillafton hemma hos oss igår med diverse släktingar.
Och genast inser jag att temat för detta spretiga inlägg nog blir mat. OBS! God mat.











Nu håller jag på att packa, för i natt åker jag över till Visby och någon dator tänker jag faktiskt inte ta med mig. Håll till godo, värsta bästa Gotlandsinlägget kommer när jag är hemma igen :))) :)))
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Ser gott ut :D

Svar: Det var det verkligen! Kul att du har hittat hit Felicia!
Carin Östlund

2013-07-28 @ 20:58:42
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback