Ett rekord

2013-06-12 21:13:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har jag druckit sex koppar kaffe, det är ett personligt rekod. Men det behövdes för att hålla mig vaken.
Jag har hjälpt mamma på hennes jobb precis hela dagen, med att förbereda morgondagens skolavslutning och som en extra hjärna och chaufför då hennes klass skulle spendera den sista dagen på terminen bland myggor, kolbullar och bävergnag.

 
Precis så här ser min mamma ut när hon steker kolbullar. 


Nu lyssnar jag på denna fantastiska människa, samtidigt som jag packar en väska inför morgondagens road trip till Sveg och en lillebror. Sen skall jag sova, sova, sova. 

I morgon skall jag också sätta mig några timmar för att försöka skriva de första raderna på mitt livs hittills viktigaste text. Jag har ett par månader på mig, och det enda kravet jag har på mig själv är att den skall vara typ..  bäst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback