Hej Härjedalen

2013-06-14 22:16:46 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår fick mammas klass sommarlov och jag var på skolavslutning i Söderfors.
Nyckelharpor och sommarkänslor.







 
Mamma var fin, för hon hade på sig folkdräkt. Hedesundadräkten.
Det hade inte jag, men när jag väl har det ser jag ut ungefär såhär:
Det var väl ungefär tre år sedan tror jag.



När skolavslutningen var färdig körde jag, tillsammans med mamma, upp till Härjedalen och Sveg.
Sträckte på benen i Rättvik.


Drygt trettio mil och några kaffekoppar senare var vi framme hos den här lilla killen. Min lillebror.



... som gillar juice.


En lägenhet


Efter broderns skolavslutning gick vi ut i skogen för att leta efter björnar. Såg noll.
Men ganska mycket fin skog. Och mitt hjärta är ganska lyckligt för att vi inte såg några nallar.










Har ganska dålig tandhälsa för att vara 20. Eller så fick jag ett par löständer.


I morgon rullar bilen hem igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback