Herrejösses så ofta jag åker båt

2013-06-18 00:04:05 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jag tänkte skriva böt i den förra rubriken. För att jag säger så ibland (ofta). Sen tänkte jag på Oscar och Nikolaj och lät bli.

Eftersom det fattades ungefär 15 liter olja igår så köpte mamma lite mer idag. Ikväll satte vi oss därför i båten igen för att olja färdigt. Olja bryggor och lyssna på Säkert!

Den lilla kanalen vid båthamnen. Det finns broar som man måste ducka under för att inte tappa huvudet.
Och så finns det några bäverfamiljer.



Sen kommer man ut på fjärden. Jag har ett par gamla och trasiga stugconverse. I en storlek för liten.







Sen åkte vi hem i solnedgången






Just nu då? jo, jag sitter på min säng i mitt gamla rum. Knäppte en jättekonstig bild. Jättekonstig och jättefräknig. Min Salem-affisch har jag stulit på en anslagstavla innan en konsert. För några år sedan var han min gud.



 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback