Inte en endaste abborre

2013-06-11 15:02:27 Allmänt
» Kommentarer(0) «


När jag vaknade på fredagen hade jag lite ont i Göteborgshjärtat, men det blev lite bättre när mamma hade gjort denna frukost, solen sken och hundarna var allmänt hundiga.



Vi tog en sväng till Gävle för att hämta lite packning som hade åkt upp före mig, köpa målarfärg och sen åkte vi till handelsträdgården när vi kom till Hedesunda igen.




En promenad


 
Eftersom det hade kommit in en kund till pappa på jobbet och sagt att det var löjlek tog jag och pappa bilen och åkte ner till bron för att fiska abborre efter middagen. Vi fick noll napp, men det var en fin kväll.








 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback