Bara en alldeles extra fin måndag

2013-05-06 17:40:06 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag är en himla varm och solig dag. Det som känns alldeles extra bra är ett morgondagen kommer att bli ännu soligare och varmare. Livet är så himla fint just nu. Så pass fint att det faktiskt känns helt ok att jag har ätit tre glassar idag. Så pass fint att det faktiskt inte gör så himla mycket att jag just tappade ut min kvällsmat i slasken bland all disk. Då, då är det en himla bra dag.

Idag hade jag upprop till en ny kurs, psykologi. Eftersom föreläsaren inte ens ville se skymten av oss på eftermiddagen har vi mest hängt ute i solen, längs kanalen och ätit glass. Jag fick en kram av en lite väl stor hund. När jag och Johan tröttnade gick vi på jeansjackejakt. Bara en alldeles extra fin måndag.

När jag kom hem till Kviberg tog jag en sväng i kvibergsskogen och plockade blommor. Lantisen inom mig slog volter av lycka. Det är så fint överallt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback