Sommarglass och fredagsspelning

2013-05-25 15:58:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «



Igår var det fredag och då åt jag mango, passionsfrukt och citronsorbet med Susanna vid kanalen..



... och letade runt i hela halva stan efter den perfekta långklänningen och hittade en som var så perfekt att jag var tvungen att ta med den hem i en färgglad påse.. 

                                            

.. sen kunde jag inte riktigt hålla mig utan tog upp den ur påsen för att inviga den när jag skulle på spelning med Johan på kvällen..

..Och den spelnigen var så himla jättebra att jag fortfarande känner mig helt lycklig av bara tanken.
Norrländsk vemodsreggae var vad det bjöds på, och dialekten gjorde mig helt varm i hjärtetrakten.


Och precis som man kan misstänka eftersom jag nyss la upp några bilder så har jag en ny iphone :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback