Pekkaris Kök med Anders Nordahl

2013-11-20 23:34:29 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ikväll var jag tillsammans med några fina vänner på Pekkaris Kök, en talkshow i köksmiljö som han själv väljer att kalla det, vilket också är den bästa beskrivningen av konceptet. Jag själv tycker att det hela kan liknas med en VÄRVET-intervju, fast i ett lite längre format och med ett eminent (och dessutom soppkokande) husband. Och i en fantastisk miljö. Bra kväll, speciellt för att vara en helt vanlig onsdag.



 
 
Nu tänkte jag att vi skulle lyssna lite på kökets matlagnade husband Solala, som inte var någonting annat än ren musikalitet från början till slut. Och jag gillade det. Oj vad jag gillade det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback