Ett par spelningar. Brödbak. Ikea. Studio 54.

2013-10-20 16:47:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Fortsätter att uppdatera med samma fantastiska frekvens.
När jag inte har pluggat eller suttit på föreläsningar har jag bland annat gjort det här:

Varit på två spelningar, Navid Modiri på Musikens hus och Postiljonen/Iberia/Azure Blue på Pustervik.
Hade visst bara bilder på Navid Modiri.
Peppigt på många sätt.

 
 
Fascinerats över Johan och Davids inlevelse när de spelat obegripliga spel en kväll innan vi var på Clooneys.

 

Bakade bröd lagom till att Victor knackade på dörren. Det blev en peppsöndag!

   
 
Börjar bli jättemycket höst nu. Så här ser det ut när jag går hem från hållplatsen. Omvägen alltså.



En tisdag när Johan och jag kollade på fotboll bestämde jag mig för att äntligen lösa denna idiotiska grej. Lyckades innan klockan slog 00. Har försökt i massor av månader. Kände mig bra, nästan bäst.


I fredags åkte jag till Ikea med dessa tre pojkar. Sen åt vi korvsoppa.
Köpte halogenlampor, ett duschdrapperi och lite annat smått.
 


Igår var det temafest, med temat Studio 54 (en legendarisk nattklubb i New York under discoeran i slutet av 1970-talet, berättar Wikipedia) Jag var där på en blixtsnabb visit, innan jag åkte hem för att titta på new girl istället. Jag hade på mig min fransigaste klänning och megamånga lockar  i håret.

   

Idag är det söndag. Började dagen med att stryka en massa tvätt och titta på fyra avsnitt av new girl.
Och med en mage som är fylld med den fantastiska kombon chili con carne + egna tortillabröd + tzatziki + babyspenat är jag redo att öppna fysiologiboken.
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Så fabulöst fin du är!

Svar: Men du är ju snäll du!
Har bett om ursäkt till håret och packade in det ordentligt idag :) ogillar hårspray starkt.
Carin Östlund

2013-10-20 @ 18:17:11
URL: http://beabegrundar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback