Australiensare i kungvagnar och Brunnsparksfrieri

2013-09-01 22:15:22 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nollningen fortsätter sakta men säkert och i veckan så var det dags för mig och Elin att hänga med våra tappra vikingar ut på stan för att göra en massa tokigheter. Vi letade efter Glenn, körde australiensare i kundvagnar på Coop Avenyn, friade i Brunnsparken och en massa annat bus.




I fredags hade jag en dugga i anatomi, och när den var skriven firade med att gå på INTROPUB.
Kvällen började när det knappt hade hunnit bli kväll ännu, hemma hos Johan med det magiska fönstret tillsammas med de finaste vännerna i hela världen.

 

I lördags bjöd jag och Elin hem våra vikingar hem till mig för att bjuda på tacos och skriva spex.

 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback