Sun is shining, the weather is sweet. Make you want to move your dancing feet

2013-09-09 22:51:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I lördags möttes vi upp för en brunch, för att sedan åka ut till havet och andas sommarlovsluft.
Det var den lyckligaste lördagen på väldigt länge. 

 
 
 








 
När dagen gick mot sitt slut hade allt varit så himla fint att det var helt omöjligt att åka hem, så jag struntade i det. Istället gick jag ut på Andra lång med mina allra killigaste komipsar och skaffade tatueringar. Inte riktiga då alltså, det hade ju varit lite knasigt.
 
 

 
Sen dansade vi gatorna fram tills vi kom till Jazzhuset. Där var det nostalgikväll, trollkarl och fiskedamm.
Vi dansade en tusentals steg till sånger vi har hört en miljon gånger. Det var bäst.

 

På söndagen var det någon som fick för sig att sushitillverkning var världens bästa idé. Det var det.
HÄR kan man se en film som jag gjorde. Det tog jättelång tid och vi höll på att gå sönder av hunger.

 
 
 

Sen blev det visst måndag och föreläsningar och sånt. På kvällen mötte jag upp Erika på centralen och checkade in henne på hennes hotell, eftersom hon var i Göteborg på ett hemligt uppdrag (!!!!!!!!!!!!)
Vi åkte hem till mig för att mysa lite. Vi hade inte setts på flera år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback