7p10e/Nowhere Boy/Safety Not Guaranteed

2014-01-12 22:06:55 Allmänt
» Kommentarer(0) «


När jag vill se någon ny film eller så, så brukar jag alltid hitta något bra inne hos Sandra.
Nu tänkte jag visa två filmer som jag tyckte om lite extra. Plus en liten miniserie.

1. Safety Not Guaranteed

a spot of whimsy: Netflix Gems | Safety Not Guaranteed.


2. Nowhere Boy

 
 
I wanna see this supah bad

Och nu till det mest magiska av allt: http://www.7p10e.com/
jag tror egentligen inte att detta är på riktigt, men det är så fint att det liksom inte gör ett endaste dugg.
De känner inte varandra, de träffas via skype genom en kompis. Deras nyårslöfte är att träffas samma tid, varje dag i hela januari. Och tanken är liksom att man skall tro att det händer precis just nu, januari 2014. Ett klipp laddas upp om dagen. KOLLA!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback