då snabbspolar vi veckan som har gått tycker jag

2014-01-12 12:24:20 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Förra söndagen ramlade Oscar in genom min ytterdörr, för vi skulle plugga. Det gjorde vi också, och så sålde jag efter många om och men mitt skrivbord. Fick det sålt jättesnabbt när jag la upp min annons på blocket, men sedan dök aldrig den första köparen upp. Fick ringa in nästa och så plötsligt så var skrivbordet borta ur lägenheten och jag hade plötsligt blivit rik.

Medans jag skruvade skrivbord för att få in det i den lite för trånga bilen så möblerade Oscar om min lägenhet, det blev rekordfint måste jag säga!

 
 
TIPS: Till lunch åt vi en megagod sak som jag hade gjort. Jag hade bara hackat kålrot, morot och palsternacka i lagom stora bitar och kryddat med timjan, peppar och salt. Sedan körde jag in godsakerna i ugnen och precis när det var klart så hade jag över en hel förpackning fetaost. Sen kan man äta det som det är, eller kanske tillsammans med några bra grönsaker. Vi hade italiensk salami till också, mest eftersom en hel förpackning kostade en guldpeng.
 
Till kvällsmat åt vi chips och tittade på fotboll först, sen hockey såklart.

På måndagen var dagen helröd från början till slut och nu började mina favoritpersoner på riktigt ramla in i staden. Det firade vi såklart. Först med fika och sedan med en snabbis på ett ölhak. Bra grej. Bra måndag.



På tisdagen borrade jag klart mina borrprover.

 
Sen pluggade jag mest hela veckan och skrev tenta på torsdagen och fredagen. Det gick väldigt bra, och på fredagen hann jag också med en lägehetsvisning och en inflyttningsfest. Nu väntar en veckas ledighet, och en till lägenhetsvisning. I morgon skall jag krama Maja och äta semlor. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback